Anzeige
Mehr »
Sonntag, 19.10.2025 - Börsentäglich über 12.000 News

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
248 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Milen Mahadevan Named President of 84.51°

CINCINNATI, OH / ACCESSWIRE / July 22, 2020 / Cincinnati-based data powerhouse 84.51°, a wholly-owned subsidiary of The Kroger Co., announced its current chief operating officer, Milen Mahadevan, has been named president. Mahadevan will be responsible for the day-to-day leadership, management and vision for 84.51° to deliver best-in-class results for The Kroger Co. and its consumer-packaged-goods partners. Mahadevan replaces former CEO Stuart Aiken, who was recently named chief merchant and marketing officer for Kroger.

Prior to being named president and COO, Mahadevan served as senior vice president, head of Client Solutions and Capabilities at 84.51°, where he lead the strategic direction and development of the company's solutions and capabilities, as well as a key driver of the overarching strategy for the business.

Previously, Mahadevan served as the head of Client Solutions and the Service Line Organization for dunnhumbyUSA. In this role, he was responsible for best practices and innovation in data management, analytics, insights, communications and media. This focus allowed Mahadevan to deliver scalable solution strategies for dunnhumbyUSA's client base. He played a critical role in expanding the company's foundational capabilities across markets, channels, verticals and categories.

Mahadevan holds a Master of Science and a Bachelor of Science in Chemical Engineering from the Imperial College in London, England.

About 84.51°

84.51° brings together customer data, predictive analytics, and marketing strategy to drive sales growth and customer loyalty for Kroger and more than 1,250 consumer-packaged-goods companies in the U.S. Our programs achieve business objectives by driving awareness, trial, sales uplift, earned media impressions and, ultimately, customer loyalty. Using a sophisticated, proprietary suite of tools and technology, we turn customer data into knowledge, resulting in a more enlightened, more personal, dynamic approach to putting the customer at the center of every business decision.

Media Contact:

Lisa Dyson
513-404-6302
Lisa@okeeffepr.com

SOURCE: 84.51°



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/598462/Milen-Mahadevan-Named-President-of-8451

© 2020 ACCESS Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.