Anzeige
Mehr »
Login
Freitag, 19.04.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 689 internationalen Medien
Kurze Gold-Preis-Konsolidierung zum Einstieg in diese Aktie nutzen!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
101 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Laurence Fishburne to be the New Voice of Cadillac / New television advertising begins during Rose Bowl telecast on Jan. 1

DETROIT, Dec. 20, 2010 /PRNewswire/ -- Award-winning stage and screen actor Laurence Fishburne will lend his voice to television advertising for Cadillac. Advertising will launch in the Rose Bowl game telecast on Jan. 1, 2011.

Fishburne's multifaceted career makes him unique in the creative industry. Not only has he been recognized with Emmy and Tony Awards as well as an Academy Award nomination, he is also a noted screenwriter, director and producer.

"At Cadillac our ambition is to continue to set a new standard in our own distinctive way," said Don Butler, vice president for Cadillac marketing. "We are excited to be working with Laurence Fishburne as we bring new thinking to the automotive luxury space in 2011."

The TV advertising is a component of Cadillac's new "Red-Blooded Luxury" campaign, the first for the brand from Fallon Minneapolis.

About Cadillac

Cadillac has been a leading luxury auto brand since 1902. In recent years, Cadillac has engineered a historic renaissance led by artful engineering and advanced technology. More information on Cadillac can be found at media.cadillac.com.

General Motors

CONTACT: Nick Twork, +1-585-565-1001, Nicholas.twork@cadillac.com, or
Robyn Henderson, +1-313-269-3256, robyn.henderson@cadillac.com, both of
Cadillac

Web Site: http://media.cadillac.com/

Großer Insider-Report 2024 von Dr. Dennis Riedl
Wenn Insider handeln, sollten Sie aufmerksam werden. In diesem kostenlosen Report erfahren Sie, welche Aktien Sie im Moment im Blick behalten und von welchen Sie lieber die Finger lassen sollten.
Hier klicken
© 2010 PR Newswire
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.