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PR Newswire
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HH Global proudly sponsors POPAIs latest sustainability research

LONDON, Nov. 5, 2021 /PRNewswire/ -- HH Global is proud to announce that we have recently sponsored POPAIs latest innovative research into the recycling of POSM displays and secondary packaging in the UK and Ireland marketplace - and the findings are startling.

This piece of research delivers dramatically contrasting messages: 88% of the brands and retailers questioned considered recyclability an important topic, yet 35% do not have any measurable recycling targets for display material and packaging. It goes on to outline how, historically, very little attention has been paid to the recyclability of POSM displays in comparison to primary packaging. Subsequently, approaches to recycling are fragmented and there remains a real need for consolidation of efforts across the board.

The research also details the integral role which suppliers and integrators like HH Global play to help ensure that POSM is designed with sustainability and end-of-life in mind. The top two suggestions for improvement of recycling were more recycling instructions on displays (65%) and stronger design guidelines (57%). Therefore it is clear that the importance of recycling instructions which are available, consistent and simplistic, is paramount.

POPAI found that a worrying combination of a lack of clarity and measurement over recycling reporting, a lack of understanding on recycling revenue streams amongst POSM buyers, and confusion surrounding the merits and drawback of a material's recyclability. They therefore concluded that there is a wide-spread need for education on this topic.

As POSM and sustainability are both fundamental cornerstones of our business model here at HH Global, it's imperative that we take the findings of this research on board, and allow them to inform our joint future sustainability strategy for this category.

To read the full POPAI report please click here.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/471140/hh_global_Logo.jpg

© 2021 PR Newswire
Gold & Silber auf Rekordjagd
Kaum eine Entwicklung war 2025 so eindrucksvoll wie der Höhenflug der Edelmetalle. Allen voran Silber: Angetrieben von einem strukturellen Angebotsdefizit, explodierte der Preis und übertrumpfte dabei den „großen Bruder“ Gold. Die Nachfrage aus dem Investmentsektor zieht weiter an, und ein Preisziel von 100 US-Dollar rückt in greifbare Nähe.

Auch Gold markierte neue Meilensteine. Mit dem Durchbruch über 3.000 und 4.000 US-Dollar pro Unze hat sich der übergeordnete Aufwärtstrend eindrucksvoll bestätigt. Rücksetzer bleiben möglich, doch der nächste Zielbereich bei 5.000 US-Dollar ist charttechnisch fest im Blick. Die fundamentalen Treiber sind intakt, eine nachhaltige Trendwende aktuell nicht in Sicht.

Für Anlegerinnen und Anleger bedeutet das: Jetzt ist die Zeit, um gezielt auf starke Produzenten zu setzen. In unserem neuen Spezialreport stellen wir fünf Gold- und Silberaktien vor, die trotz Rallye weiter attraktives Potenzial bieten, mit robusten Fundamentaldaten und starken Projekten in aussichtsreichen Regionen.

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Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.