Anzeige
Mehr »
Sonntag, 14.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Investment Idee: Einsteigen bevor sich die Schleuse öffnet!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
45 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Grey Wins Global Escada Fragrances Business From Procter & Gamble

NEW YORK, June 16 /PRNewswire/ -- Grey today announced that it has won the global Escada fragrances business from Procter & Gamble. Grey will be responsible for developing global advertising and integrated communications on the existing Escada line and designing future launches of classic and fashion fragrances.

Callegari Berville Grey, Paris, which won the business without a review based on its outstanding fragrance advertising for the client, will oversee the Escada account. The previous Escada agency was Wieden & Kennedy.

Grey currently handles such Procter & Gamble prestige fragrance brands as Hugo Boss, Jean Patou and Lacoste. Procter & Gamble has been a Grey client since 1956.

Oliver Kastalio, Vice President, Procter & Gamble Prestige Products said, "Grey has been a superb marketing partner, bringing tremendous creativity to the building of our fine fragrance brands. We look forward to starting this exciting journey with Grey on Escada and the work we will do together."

Jim Heekin, Chairman and CEO of Grey Group said, "This is a tremendous win and vote of confidence from Procter & Gamble, our valued client of more than 50 years. We are committed to leveraging the power of the iconic Escada brand and launching new fragrances with inventive ideas that resonate in every medium."

Escada, the fashion house, founded by Margaretha and Wolfgang Ley, has become an international mark of luxury, elegance and quality, a signature recognized around the globe for products of the highest quality, including premium women's and men's fragrances.

About Grey

Grey is the advertising network of Grey Group. Grey Group ranks among the largest global communications companies. Its parent company is WPP . Grey Group's total offering includes G2, activation marketing; GHG, healthcare communications; MediaCom, media planning and buying and GCI Group, public relations. Grey's blue-chip client roster includes many of the world's best known companies: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Diageo, Darden Restaurants, Wyeth, Canon, 3M, Eli Lilly and E*Trade.

© 2008 PR Newswire
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.