Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 21.09.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 690 internationalen Medien
Spark Energy Minerals - das beste Lithium-Investment aller Zeiten?!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
41 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Nu Skin Enterprises Opens the Czech Republic

PROVO, Utah, Nov. 10 /PRNewswire-FirstCall/ -- On Saturday, Nu Skin Enterprises, Inc. opened for business in the Czech Republic as the company's 48th market. The latest expansion adds further fuel to the company's increasingly successful European region.

"With its growing economic strength and entrepreneurial appetite, the Czech Republic is becoming a dynamic market for direct selling," said Truman Hunt, president and chief executive officer. "We expect the opening of the Czech Republic to add to the great momentum we are generating in Europe, particularly as our Eastern European region continues to set growth records."

As Nu Skin's 25th European market, the Czech Republic boasts a strong economy and a population of just over 10.3 million people. The market joins other countries in Nu Skin's burgeoning Europe region, which improved 62 percent in the third quarter over the prior-year period. The opening ceremony in Prague was well-attended by active distributors in Slovakia and Hungary and interested Czech Republic residents.

The company will initially introduce select Nu Skin and Pharmanex products to the market. Scott Schwerdt, president of the Americas, Europe and Pacific regions will oversee the Czech Republic with support from Mikael Linder, president and general manager of Europe operations.

The Company

Nu Skin Enterprises, Inc. demonstrates its tradition of innovation through its comprehensive anti-aging product portfolio, independent business opportunity and corporate social responsibility initiatives. Nu Skin's scientific leadership in both skin care and nutrition establishes Nu Skin as a premier anti-aging company, evidenced in its patent-pending ageLOC technology and flagship products including the Galvanic Spa System II, Tru Face Essence Ultra, LifePak nano and the g3 nutrition beverage. A global direct selling company, Nu Skin operates in 48 markets throughout Asia, the Americas and Europe and has more than 750,000 independent sales representatives. Nu Skin Enterprises is traded on the New York Stock Exchange under the symbol "NUS." More information is available at http://www.nuskinenterprises.com/.

© 2008 PR Newswire
Drei potenzielle Vervielfacher aus Osteuropa

In unserem kostenlosen Spezialreport nehmen wir Sie mit auf eine Reise durch die dynamischen und oft unterbewerteten Aktienmärkte Osteuropas. Die Region erlebt ein beeindruckendes Wirtschaftswachstum, das weit über den Erwartungen vieler Analysten liegt. Während westliche Märkte gesättigt erscheinen, bieten osteuropäische Unternehmen einzigartige Investitionsmöglichkeiten zu attraktiven Bewertungen.

Profitieren Sie vom Wachstum Osteuropas!

In dieser Ausgabe stellen wir Ihnen drei Top-Aktien vor, die nicht nur durch solide Fundamentaldaten glänzen, sondern auch durch ein enormes Wachstumspotenzial in den kommenden Jahren. Erfahren Sie, warum diese Favoriten bereit sind, die Märkte zu erobern und wie Sie als Investor von dieser Entwicklung profitieren können.

Verpassen Sie nicht die Chance, Teil dieser aufstrebenden Wirtschaft zu sein. Fordern Sie sofort unseren brandneuen Spezialreport an und erfahren Sie, bei welchen unentdeckten Perlen noch enormes Potenzial schlummert.

Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.