Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 02.05.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 685 internationalen Medien
"Special Situation"-Aktie mit Multi-Tenbagger-Potenzial im heißesten Rohstoff-Markt
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
25 Leser
Artikel bewerten:
(0)

inContact Sets First Quarter 2014 Conference Call

SALT LAKE CITY, April 28, 2014 /PRNewswire/ --inContact, Inc. (NASDAQ: SAAS), the leading provider of cloud contact center software and contact center agent optimization tools, will hold a conference call on Tuesday, May 6, 2014 at 4:30 p.m. Eastern Time to discuss results for the first quarter 2014. Financial results will be issued in a press release after the close of the market the same day.

inContact Logo.

inContact CEO Paul Jarman and CFO Greg Ayers will host the presentation followed by a question and answer period.

Date Tuesday, May 6, 2014
Time: 4:30 p.m. Eastern Time (1:30 p.m. Pacific Time)
Dial-in Number: 1-866-952-1907
International Dial-in Number: + 1-785-424-1826
Conference ID#: INCONTACT

Please call the conference telephone number 5-10 minutes prior to the start time. An operator will register your name and organization and ask you to wait until the call begins. If you have any difficulty connecting with the conference call, please contact the inContact switchboard at +1-801-320-3200.

A replay of the call also will be available via telephone after 7:30 p.m. Eastern Time on the same day and until May 13, 2014:

Toll-free replay number: 1-877-870-5176
International replay number: + 1-858-384-5517
Replay Pin Number: 1233200

An audio file of the call will be available on May 7, 2014 on the inContact Investor Relations website at http://investor.incontact.com, in the Webcasts and Presentations section.

About inContact
inContact (NASDAQ: SAAS) is the cloud contact center software leader, helping organizations around the globe create high quality customer experiences. inContact is 100% focused on the cloud and is the only provider to combine cloud software with an enterprise-class telecommunications network for a complete customer interaction solution. Winner of Frost & Sullivan 2012 North American Cloud Company of the Year in Cloud Contact Center Solutions, inContact has deployed over 1,300 cloud contact center instances. To learn more, visit www.inContact.com.

inContact® is the registered trademark of inContact, Inc.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20120216/LA54560LOGO

SOURCE inContact, Inc.

Lithium vs. Palladium - Zwei Rohstoff-Chancen traden
In diesem kostenfreien PDF-Report zeigt Experte Carsten Stork interessante Hintergründe zu den beiden Rohstoffen inkl. . Zudem gibt er Ihnen konkrete Produkte zum Nachhandeln an die Hand, inkl. WKNs.
Hier klicken
© 2014 PR Newswire
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.