Anzeige
Mehr »
Login
Dienstag, 30.04.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 686 internationalen Medien
Uran Boom: Die Bullen starten durch - spektakuläre Kursgewinne möglich
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
116 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Mindshare Appointed in 60 Markets as Unilever Finalises Global Media Agency Review

LONDON, SINGAPORE and NEW YORK, November 23, 2015 /PRNewswire/ --


WPP media agency Mindshare has been appointed by Unilever to 60 markets in its global media agency review.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290080LOGO )

The review was held in line with Unilever company policy to evaluate media agency arrangements periodically.

Mindshare has been confirmed as Unilever's media agency partner in Europe, North America, South East Asia, South Asia and Africa.

Mindshare will operate for Unilever in:

  • Europe: UK, Ireland, Netherlands, Belgium, Germany, Austria, Switzerland, France, Italy, Spain, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Romania, Bulgaria, Serbia, Poland, Estonia, Latvia, Lithuania, Czech Republic, Hungary, Slovakia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Herzegovina, Moldova, Macedonia, Kosovo and Turkey
  • North America: US, Canada and Caribbean (Dominican Republic, Puerto Rico, Trinidad and Tobago)
  • Asia: Indonesia, Philippines, Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam, India, Pakistan, Sri Lanka and Bangladesh.
  • Africa: South Africa and sub-Saharan Africa (Kenya, Uganda, Tanzania, Zimbabwe, Zambia, Mozambique, Nigeria, Ghana, Angola, Ethiopia, and Cote D'Ivoire).

Omnicom media agency PHD has been appointed as Unilever's media agency in Australia, New Zealand, China, Hong Kong and Taiwan.

IPG media agency Initiative has been appointed as Unilever's media agency partner for Latin America and Greece.

Nick Emery, Global CEO Mindshare, said: "Unilever is not only one of the world's largest advertisers, it is one of the most progressive.It is a great privilege and also a great reflection on our teams that we now work with Unilever in 60 markets across all continents."

For further information on Mindshare please see: http://www.mindshareworld.com

For further information on Unilever please see: http://www.unilever.com


© 2015 PR Newswire
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.