Anzeige
Mehr »
Freitag, 04.07.2025 - Börsentäglich über 12.000 News

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
288 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Global $40 Billion Baby Drinks Market 2017-2023 - Focus on Infant Milk, Follow-on-Milk & Specialty Baby Milk

DUBLIN, August 8, 2017 /PRNewswire/ --

The "Baby Drinks Market (2017-2023)" report has been added to Research and Markets' offering.

Research and Markets Logo

The Baby Drinks Market would attain a market size of 40,701.7 million by 2023, growing at a CAGR of 10.6% during 2017-2023

The market for baby drinks is largely driven due to a substantial increase in the working women population. Additionally, changing lifestyle, growing middle class population, and rise in the disposable income among the population in the emerging economies such as India, China, Indonesia, and others, have contributed to the market growth.

However, concerns over food safety and steadily declining birth rate, globally are the factors that would hinder the market growth. Baby drinks, such as infant formula, baby juice, and baby electrolyte, are considered to be a rich source of energy, protein, certain vitamins, and minerals.

Physicians have been recommending the use infant formula up to 12 months, as a substitute to breast milk. Infant milk, follow-on-milk, specialty baby milk, etc. is fed to the babies up to 12 months, and growing-up milk is fed to the toddlers.

The report covers the analysis of key stake holders of the Baby Drinks market.

Key companies profiled in the report include

  • Reckitt Benckiser Group Plc. (Mead Johnson Nutrition Company, LLC)
  • Sofina (DANONE)
  • Beingmate Group Co. Ltd.
  • HiPP GMBH & CO.
  • Nestle
  • Hain Celestial Group, Inc.
  • Campbell Soup Company
  • Abbott Laboratories
  • Arla Foods

Key Topics Covered:

1. Market Scope & Methodology

2. Market Overview

3. Global Baby Drinks Market

4. Global Baby Drinks Market by Application

5. Global Baby Drinks Market by Distribution Channel

6. Global Baby Drinks Market by Region

7. Company Profiles

For more information about this report visit https://www.researchandmarkets.com/research/b7qgl3/baby_drinks

Media Contact:

Research and Markets
Laura Wood, Senior Manager
press@researchandmarkets.com

For E.S.T Office Hours Call +1-917-300-0470
For U.S./CAN Toll Free Call +1-800-526-8630
For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900

U.S. Fax: 646-607-1907
Fax (outside U.S.): +353-1-481-1716

© 2017 PR Newswire
Zeitenwende! 3 Uranaktien vor der Neubewertung
Ende Mai leitete US-Präsident Donald Trump mit der Unterzeichnung mehrerer Dekrete eine weitreichende Wende in der amerikanischen Energiepolitik ein. Im Fokus: der beschleunigte Ausbau der Kernenergie.

Mit einem umfassenden Maßnahmenpaket sollen Genehmigungsprozesse reformiert, kleinere Reaktoren gefördert und der Anteil von Atomstrom in den USA massiv gesteigert werden. Auslöser ist der explodierende Energiebedarf durch KI-Rechenzentren, der eine stabile, CO₂-arme Grundlastversorgung zwingend notwendig macht.

In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Unternehmen jetzt im Zentrum dieser energiepolitischen Neuausrichtung stehen, und wer vom kommenden Boom der Nuklearindustrie besonders profitieren könnte.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche Aktien besonders von der Energiewende in den USA profitieren dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.