Anzeige
Mehr »
Mittwoch, 02.07.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Nach dem Genius Act: Dieses börsennotierte XRP-Unternehmen greift im Token-Finanzmarkt an!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
37 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Iain Jacob Joins Cogora as Chair

LONDON, April 11, 2019 /PRNewswire/ -- Cogora, the media and marketing services group, has today announced that Iain Jacob, the former CEO of media communications group Publicis Media EMEA, is to join Cogora as Chair with immediate effect. Iain has also made an investment in Cogora.

With a career spanning 30 years, Iain brings to the team extensive experience in media and advertising agencies, ranging from co-founding a media services agency, CEO leadership at a domestic and international level and Board level advisory work.

During his previous tenure at Publicis Media, Iain launched Publicis Media across the EMEA region, helping to grow a distinctive agency brand-led organisation at scale. Today Iain runs a portfolio of roles spanning fast growing digital, technology and media businesses. His various roles in fostering and building businesses, specifically in digital and data-driven company transformation, will be an invaluable asset in shaping the future of Cogora.

John Pettifor, Chief Executive Officer of Cogora, commented: "We are thrilled to have Iain Jacob join the Cogora Board. I have no doubt that Cogora will greatly benefit from his extensive knowledge and leadership experience at both a domestic and international level, presenting new opportunities to drive business growth."

Iain Jacob added "John has built a very smart team that he has led to transform Cogora into a proven and future facing business. It's combination of publisher, agency and consultancy skill sets mean that it is uniquely positioned to serve both healthcare professionals and healthcare brand businesses. I am very pleased to be working with this team of leaders and innovators."

For over 25 years Cogora has produced inspirational and incisive content through its market-leading portfolio of media brands, engaging over 220,000 healthcare professionals. Cogora collects data and insight through these brands, giving it a deep understanding of what its audiences want. Its in-house agency team then combines these resources to create innovative, flexible marketing strategies and solutions that deliver predictable outcomes.

© 2019 PR Newswire
Zeitenwende! 3 Uranaktien vor der Neubewertung
Ende Mai leitete US-Präsident Donald Trump mit der Unterzeichnung mehrerer Dekrete eine weitreichende Wende in der amerikanischen Energiepolitik ein. Im Fokus: der beschleunigte Ausbau der Kernenergie.

Mit einem umfassenden Maßnahmenpaket sollen Genehmigungsprozesse reformiert, kleinere Reaktoren gefördert und der Anteil von Atomstrom in den USA massiv gesteigert werden. Auslöser ist der explodierende Energiebedarf durch KI-Rechenzentren, der eine stabile, CO₂-arme Grundlastversorgung zwingend notwendig macht.

In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Unternehmen jetzt im Zentrum dieser energiepolitischen Neuausrichtung stehen, und wer vom kommenden Boom der Nuklearindustrie besonders profitieren könnte.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche Aktien besonders von der Energiewende in den USA profitieren dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.