Anzeige
Mehr »
Dienstag, 16.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
129 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Maru/Matchbox Appoints Industry Veteran, Peter Jenkins, as Chief Client Officer, UK

SOUTHAMPTON, United Kingdom, June 13, 2019, a sector-focused global insight partner, is pleased to announce the appointment of Peter Jenkins as Chief Client Officer, UK. Peter is based in the firm's Southampton office.

"After an extensive search I could not be happier that Peter has agreed to join us at this exciting stage in our journey," said Gary Topiol, CEO, Maru/Matchbox, UK. "Peter will be an integral part of our leadership team as we continue to disrupt the industry. Peter's broad research experience and compelling customer focus will enable us to build on our reputation for client centricity," added Topiol.

Peter has over 25 years of demonstrated revenue and capability growth in the market research and insights industry. He has held a number of leadership positions, most recently as Head of Consumer at GfK. The appointment of Peter is a key step in delivery against the Maru/Matchbox strategy: to add value for our clients, continuously leading the way in delivering research, insight and advisory services powered by cutting-edge technology and innovation.

"Peter is a driven, inspirational insights leader with a track record in developing clients, building and leading teams, formulating strategy, creating new solutions and driving profitable growth," said Maru Group CEO, Ged Parton. "I'm very excited to have him join the team," he added.

Peter will be responsible for overseeing client relationships and ensuring their satisfaction across Maru/Matchbox UK, defining and managing best practice with clients across the business, and managing the company's sector focused client services teams.

About Maru/Matchbox

Maru/Matchboxbegan disrupting the market research industry in 2000. We're a different breed of global insight partner, built on proprietary technology that enables our experts to connect with the people that matter most to our clients. Our people bring deep sector-focused knowledge to client projects, so they can build and maintain a competitive advantage. We have agile tech platforms to connect with customers, provide on-demand insight and combine quality research and analytics data sources. We exist to help great organisations spark better connections.

© 2019 GlobeNewswire (Europe)
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.