Anzeige
Mehr »
Freitag, 19.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
459 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Deutsche Hospitality Mourns Passing of General Manager Ahmed Hosny

FRANKFURT, Germany, Sept. 20, 2019 /PRNewswire/ --It is with great sadness that Deutsche Hospitality announces the passing away of Ahmed Hosny, General Manager of Steigenberger Hotel El Tahrir in Cairo. Hosny died on September 13 following a short and severe illness.

"We were deeply saddened on receiving the news of our friend and colleague Ahmed Hosny passing away. On behalf of the entire team, we wish to express our sympathies and our support to his family. Steigenberger Hotels AG and Deutsche Hospitality have lost an extraordinary, professional hotelier and a wonderful person", said Thomas Willms, CEO, and Matthias Heck, CFO, Deutsche Hospitality in a joint statement.

Hosny joined Steigenberger Hotels AG as General Manager of the Steigenberger Hotel Cecil in Alexandria in 2014 with more than 20 years of experience in the hotel business. In 2016, he became General Manager at the Steigenberger Hotel El Tahrir in Cairo.

Deutsche Hospitality brings together five separate hotel brands under a single umbrella. Steigenberger Hotels & Resorts has 60 hotels housed in historic traditional buildings and lively city residences and also offers health and beauty oases set at the very heart of nature. MAXX by Steigenberger is a new and charismatic concept which places the focus on the essential in accordance with its motto "MAXXimize your stay". Jaz in the City branded hotels reflect metropolitan lifestyle and draw upon the local music and cultural scene. IntercityHotel offers more 40 upper mid-range urban hotels, all of which are located within easy walking distance of railway stations or airports. And Zleep Hotels - a well-known and successful hotel brand in Scandinavia which offer service and design at a great rate for the many. The portfolio of Deutsche Hospitality currently includes almost 150 hotels on three continents 30 of which are in the pipeline.

- Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) -

Press contact
Deutsche Hospitality ¦ Lyoner Straße 25 ¦ 60528 Frankfurt am Main
Sven Hirschler ¦ Tel: +49 69 66564-422
E-mail: sven.hirschler@deutschehospitality.com
www.deutschehospitality.com/en

Facebook | Twitter | YouTube
www.steigenberger.com/en ¦www.maxxhotel.com/en
www.jaz-hotel.com/en ¦ www.intercityhotel.com/en ¦www.zleep.com/en/

© 2019 PR Newswire
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.