Anzeige
Mehr »
Donnerstag, 03.07.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
+210 % Kursgewinn Year to Date: Neuausrichtung nimmt Fahrt auf - jetzt exklusives CEO-Interview ansehen!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
372 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Software Industry Customer Powerhouse, Kyle Johnson, Joins AVOXI as Chief Revenue Officer

ATLANTA, GA and CHARLESTON, SC / ACCESSWIRE / January 30, 2020 / AVOXI announces the appointment of Kyle Johnson as the company's new Chief Revenue Officer (CRO). Reporting to CEO and Founder, David Wise, Johnson will oversee all of AVOXI's sales and marketing functions including Account Management, Enterprise Sales, Contact Center Solutions, Inside Sales, Outside Sales, Demand Generation and Outbound Marketing Programs. Johnson brings over 20 years of sales and software selling experience to the AVOXI leadership team.

Johnson comes to AVOXI from Ceterus Software where he was CRO. Prior experience includes close to 7 years at Vonage Business running sales and demand generation. Over the course of his career, Johnson also held various senior leadership roles in sales and marketing at Advance Me Inc and ChoicePoint Software.

Bringing aboard an experienced CRO like Johnson comes at a time when AVOXI is expanding its cloud contact center and virtual number offering globally. One of his top tasks will be to continue to expand the AVOXI customer base, increase top-line revenue growth and strengthen long-term customer relationships.

"I am thrilled to have Kyle join us this year. We have done a fantastic job scaling and growing the business and software in recent years, states David Wise, Founder and CEO of AVOXI, "Kyle's leadership and experience will take the company and our customers even further than ever before. I am very excited to see what we can do together in 2020."

Johnson is based in AVOXI's Atlanta office.

About AVOXI:

Serving more than 4,000 global contact centers, AVOXI is the leading provider of cloud communications services and virtual numbers that allow companies of all sizes, and in a range of vertical industries, to enhance the experience they provide to their customers.

Media Contact:

Connor Kimball
Email: connor.kimball@avoxi.com

SOURCE: AVOXI



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/574500/Software-Industry-Customer-Powerhouse-Kyle-Johnson-Joins-AVOXI-as-Chief-Revenue-Officer

© 2020 ACCESS Newswire
Zeitenwende! 3 Uranaktien vor der Neubewertung
Ende Mai leitete US-Präsident Donald Trump mit der Unterzeichnung mehrerer Dekrete eine weitreichende Wende in der amerikanischen Energiepolitik ein. Im Fokus: der beschleunigte Ausbau der Kernenergie.

Mit einem umfassenden Maßnahmenpaket sollen Genehmigungsprozesse reformiert, kleinere Reaktoren gefördert und der Anteil von Atomstrom in den USA massiv gesteigert werden. Auslöser ist der explodierende Energiebedarf durch KI-Rechenzentren, der eine stabile, CO₂-arme Grundlastversorgung zwingend notwendig macht.

In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Unternehmen jetzt im Zentrum dieser energiepolitischen Neuausrichtung stehen, und wer vom kommenden Boom der Nuklearindustrie besonders profitieren könnte.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche Aktien besonders von der Energiewende in den USA profitieren dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.