Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 27.04.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 686 internationalen Medien
Geheimtipp: Rasanter Aufstieg, Branchenrevolution und Jahresumsatz von 50 Mio. $
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
1.000 Leser
Artikel bewerten:
(2)

eGain Corporation: eGain partners with Avaya to deliver digital-first customer engagement

SUNNYVALE, Calif., Feb. 06, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- eGain (NASDAQ: EGAN (http://www.nasdaq.com/symbol/egan)), the leading provider of omnichannel customer engagement solutions, today announced that it has partnered with Avaya to accelerate digital transformation of customer engagement.

Today's customers seek instant gratification and demand digital-first experiences across touchpoints. For example, a customer may receive a promotional SMS-based offer from her bank, choose to instantly engage with a conversational virtual assistant via messaging, get qualified as a hot lead, and get connected in real-time to chat with a banker. The banker would then engage via chat, video, and cobrowse to help her complete an online loan application form-from interest to purchase in minutes, across multiple touchpoints!

eGain has entered into an OEM agreement with Avaya to offer an integrated customer engagement solution for Avaya clients. "Modernizing customer engagement is the #1 priority for digital leaders1," said Ashu Roy, eGain CEO. "Partnering with Avaya, we will help clients rapidly operationalize scalable digital strategies, delivering effortless customer experiences."

More details are available at www.eGain.com/eGain-for-Avaya.

About eGain
eGain omnichannel customer engagement solutions power digital transformation for leading brands. Our top-rated cloud applications (http://www.egain.com/company/news/press_releases/egain-positioned-in-the-leaders-quadrant-of-the-magic-quadrant-for-crm-web-customer-service-applications/) for messaging, social, mobile, web, and contact centers help clients deliver optimized customer journeys. To find out more about eGain, visit www.eGain.com (http://www.eGain.com).

eGain, the eGain logo, and all other eGain product names and slogans are trademarks or registered trademarks of eGain Corp. in the United States and/or other countries. All other company names and products mentioned in this release may be trademarks or registered trademarks of the respective companies.

eGain media contact

Anna Maske
Email: press@egain.com
Phone: 408 636 4514


1
HBR report: Competing in 2020: Winners and Losers in the Digital Economy

Großer Insider-Report 2024 von Dr. Dennis Riedl
Wenn Insider handeln, sollten Sie aufmerksam werden. In diesem kostenlosen Report erfahren Sie, welche Aktien Sie im Moment im Blick behalten und von welchen Sie lieber die Finger lassen sollten.
Hier klicken
© 2020 GlobeNewswire (Europe)
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.