Anzeige
Mehr »
Donnerstag, 18.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
926 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Industry First: Rhombus Launches Social Embed Marketplace for Advertisers and Publishers

Early marketplace adopters include SHE Media, Omnicom, and Clutch Points

NEW YORK, NY / ACCESSWIRE / February 25, 2020 / Rhombus, the leading platform for advertising on social embeds, today announced the industry's first social embed advertising marketplace. Now, brands can contextually target social embeds with high impact display, rich media and video creatives. For publishers, this is an opportunity to drive incremental revenue by monetizing the social embeds that already live in their articles.

Social embeds refer to pieces of content, originating from a social media platform, that are placed in publisher articles. On average, 36% of article pages published in the United States feature one or more social embeds, based on Rhombus internal data.

"Prior to working with Rhombus, social embeds were difficult to monetize," said Nick Kaplan, Director of Programmatic at SHE Media. "Rhombus was an untapped monetization opportunity for us, and we are now able to treat social embeds as their own strategic channel. The technology is easy to set up and it connects us to advertisers looking to contextually target websites through a different lens. I think advertisers will find great value in being able to programmatically leverage ad placement next to social influencers that align to their brands. We're excited to continue innovating with their team in this space."

Every day, Rhombus analyzes more than 100,000 social embeds across more than a dozen platforms, including: Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, Reddit, Spotify, Soundcloud, Vimeo, Anchor, Megaphone, GIPHY, Imgur, and GfyCat.

Through the Rhombus marketplace, advertisers can contextually target social embeds using keywords, hashtags, accounts, platforms, and interest segments.

"Content creation and consumption has radically changed over the past several years. Whether it's Kevin Durant, Donald Trump, or Nicki Minaj, social media posts now drive entire news cycles. We used to talk about the news on social media - now social media is the news," said Abe Storey, Founder and CEO at Rhombus. "This new marketplace gives advertisers and publishers an exciting new opportunity to reach consumers in real-time as relevant conversations are trending."

To learn more, email contact@rhombusads.com.

This story first appeared in AdExchanger.


About Rhombus

Rhombus is the only provider of social embed data for marketers and publishers. Its platform enables brands to target ads around contextually relevant social embeds. For its publishing partners, Rhombus offers a way to monetize the social embeds already living on their pages.

RHOMBUS

Buy Social. On Digital.

To learn more, email contact@rhombusads.com or visit www.rhombusads.com.


Social embed ad powered by Rhombus: Oreo brand advertiser contextually targeted a social embed on For The Win, a site owned and operated by USA Today Sports.

SOURCE: Rhombus



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/577743/Industry-First-Rhombus-Launches-Social-Embed-Marketplace-for-Advertisers-and-Publishers

© 2020 ACCESS Newswire
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.