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European Travel Leader Pierre & Vacances-Center Parcs Group Chooses Insider to Deliver Enhanced Individualized Experiences

LONDON, Oct. 5, 2020 /PRNewswire/ -- The Pierre & Vacances-Center Parcs Group --Europe's largest tourism and holiday entertainment services brand -- has partnered with Insider, the world's leading Growth Management Platform, to provide seamless cross-channel experiences and leverage data-driven and AI-powered features to deliver the best user experience at every stage of the customer journey.

The platform enables enterprise marketers to connect data across channels, predict the future behavior of their customers with AI and individualize experiences across channels with precision. Insider already powers 800+ global brands including Marks & Spencer, Decathlon, Clarins, MandM Direct, UNIQLO, Philips, Samsung, Estée Lauder, Singapore Airlines, Adidas, Bremont, Levi's, Avon, Nissan, IKEA, and CNN.

"Our partnership with Insider will enable us to deliver hyper-personalized experiences to our online users. We're confident that Insider's range of AI-backed predictive segmentation capabilities will enable us to deliver the kind of experiences that our customers look for when they come to us."

Fanjuan Shi, Director of Data, Analytics, Acquisition & Activation at PVCP

The PVCP Group with its two complementary businesses--property development & tourism--is involved in the entire property management and development chain from designing projects to the search for land, financing, building, and marketing to customers. The Group develops innovative leisure and holiday concepts themed around nature and the environment. The brand's unique positioning lies in its motto that stellar customer experiences are an integral part of the travel and holiday services they provide.

This partnership with Insider will enable the PVCP Group to implement individualized user experiences and onsite personalization backed by Insider's AI-powered micro-segmentation technology.

The PVCP operates a tourism network of more than 46,200 homes and apartments located in 285 sites in Europe and had over 8 million holidaymakers during 2019. This partnership with Insider will enable the brand to optimize their digital engagement strategies to match the top-notch quality of its properties across Europe.

Read Insider reviews from users on G2Crowd.
Check out more Insider success stories here.

About Insider

Insider Growth Management Platform (GMP) helps marketers drive growth across the funnel, from Acquisition to Activation, Retention, and Revenue. The advanced micro-segmentation capabilities enable marketers to deliver personalized journeys across the web, Mobile Web, Mobile Apps, and Ad Channels. Insider takes this a step further and makes the platform easy to implement and simple to use, avoiding the need for complex integrations and dependency on IT teams, resulting in greater efficiency and zero marketing waste.

Insider Growth Management Platform has been Firmly Positioned in Gartner's Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs 2020 and recognized as a Leader in the G2 Grid? for Mobile Marketing for 14 consecutive quarters.

Insider is a technology company with offices in London, Paris, Singapore, Tokyo, Hong Kong, Seoul, Sydney, Paris, Helsinki, Barcelona, Dubai, Moscow, Warsaw, Taipei, Jakarta, Istanbul, Kiev, Ho Chi Minh City, Bangkok, Brussels, Amsterdam, Manila, Wellington, Luxemburg, Ankara, and Kuala Lumpur.

Media Contact:
Kate Butler, Marketing Manager, UK, +44-7810-887412

© 2020 PR Newswire
Gold & Silber auf Rekordjagd
Kaum eine Entwicklung war 2025 so eindrucksvoll wie der Höhenflug der Edelmetalle. Allen voran Silber: Angetrieben von einem strukturellen Angebotsdefizit, explodierte der Preis und übertrumpfte dabei den „großen Bruder“ Gold. Die Nachfrage aus dem Investmentsektor zieht weiter an, und ein Preisziel von 100 US-Dollar rückt in greifbare Nähe.

Auch Gold markierte neue Meilensteine. Mit dem Durchbruch über 3.000 und 4.000 US-Dollar pro Unze hat sich der übergeordnete Aufwärtstrend eindrucksvoll bestätigt. Rücksetzer bleiben möglich, doch der nächste Zielbereich bei 5.000 US-Dollar ist charttechnisch fest im Blick. Die fundamentalen Treiber sind intakt, eine nachhaltige Trendwende aktuell nicht in Sicht.

Für Anlegerinnen und Anleger bedeutet das: Jetzt ist die Zeit, um gezielt auf starke Produzenten zu setzen. In unserem neuen Spezialreport stellen wir fünf Gold- und Silberaktien vor, die trotz Rallye weiter attraktives Potenzial bieten, mit robusten Fundamentaldaten und starken Projekten in aussichtsreichen Regionen.

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Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.