Anzeige
Mehr »
Montag, 15.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Diese Aktie meldet Mega-Deal: Nokia & Ericsson an Bord!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
295 Leser
Artikel bewerten:
(1)

MGID Wins Bronze Stevie Awards in 2020 Asia-Pacific Stevie Awards

SINGAPORE, Oct. 5, 2020 /PRNewswire/ -- MGID, the global pioneer in native advertising, was named the winner of a Bronze Stevie Award in the seventh annual Asia-Pacific Stevie Awards. MGID received the Bronze Stevie Award for Innovation in Technology Development (Other Service Industries division), due to the success of its Accelerated Mobile Pages (AMP) Smart Widget in leading the way to better mobile experiences.

MGID Logo

MGID's AMP Smart Widget was recognized at the Asia-Pacific Stevie Awards for being a comprehensive, AI-powered solution that effectively monetizes search traffic, delivers contextualized ad targeting, and engages both new and established audiences.

In 2020, upward of 1,000 nominations were considered from organizations across the Asia-Pacific region, in categories such as Innovation in Business-to-Business Services, Excellence in Innovation in Technology Industries, and Innovation in Media, Visual Communications & Entertainment, among many others.

Gold, Silver and Bronze Stevie Award winners were determined by the average scores of more than 100 executives around the world acting as judges in March and April. Further details on the Asia-Pacific Stevie Awards, along with the list of Stevie Award winners, can be found at http://asia.stevieawards.com/.

"We are incredibly proud to be recognized at the Asia-Pacific Stevie Awards as a front-runner in technology innovation," commented Nickolas Rekeda, CMO at MGID. "Continually advancing our product is the cornerstone of MGID, as we ensure publishers and advertisers have access to premium tools that deliver efficient, high-performance ad campaigns. To continue achieving this, we are working closely with our sophisticated, well-established industry partners and constantly refining our technology development."

About MGID
MGID is a global innovative pioneer in native advertising that drives revenue growth for all participants of the ecosystem. Since its foundation in 2008, MGID has become a leading content recommendation platform, targeting 850 million unique readers with 185 billion recommendations monthly. The MGID platform helps publishers retain and monetize audiences, while driving performance and awareness for brands by connecting them to unique audiences, at the right time, with the right content.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/772886/MGID_Logo.jpg

© 2020 PR Newswire
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.