Anzeige
Mehr »
Login
Mittwoch, 29.05.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 688 internationalen Medien
Künstliche Intelligenz lässt die Nachfrage explodieren - so profitieren Anleger
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
503 Leser
Artikel bewerten:
(1)

DKNY Launches Fall 2020 DKNYSTATEOFMIND Campaign Amplifying Powerful Voices

DUBAI, United Arab Emirates, Oct. 8, 2020 /PRNewswire/ -- The wise know: words matter. Language connects communities, articulates individuality and creates lasting change. And if the dynamism of 2020 has taught the world one thing, it is the unstoppable power of individuals who stand behind their words. Evoking the zeitgeist of the past year and inspired by the power of speech, DKNY introduces the Fall 2020 DKNYSTATEOFMIND Campaign.

DKNYSTATEOFMIND lauds the spoken word, championing its ability to incite transformation, encourage positivity, and connect like-minded individuals from across the globe. Lensed by Brianna Capozzi, the campaign's multinational cast includes Aiden Curtiss, Yasmin Wijnaldum, Ansolet Rossouw and Indira Scott. For the DKNYSTATEOFMIND Men's campaign, multi-hyphenate artist, David Alexander Flinn starred, art directed, and self-shot the menswear images.

To further praise the courage of the outspoken voice, DKNY identified a group of multifaceted individuals, whose words of independence, resilience, and love embody the DKNYSTATEOFMIND sensibility. The talent recognized includes celebrities and cross-discipline change-makers from the fashion, entertainment, sports, and music industries.

Each luminary received a one-of-a-kind, DKNYSTATEOFMIND sweatshirt, personalized with a self-authored quote by the VIP. Unique to each celebrity, the bespoke hoodies symbolically honor diverse perspectives, and celebrate those who fearlessly use their words to shape our beliefs, drive our behavior, and ultimately, forge our future.

In addition to the custom VIP sweatshirts, DKNY developed three, limited-edition hoodies. Featuring the brand's own DKNYSTATEOFMIND maxims, the gender-neutral pieces evoke the energy and New York-attitude, intrinsic to the brand. Retailing for $69 each, individuals can shop and share their DKNYSTATEOFMIND, beginning today, September 15th, exclusively at DKNY.com.

Media Contact: Hussein Hammoud, 965-606-53040, h.hammoud@alyasra.com

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1305463/DKNY_FA20_MENS_HYUNDAI_02_LAYOUT_4x5_2.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1305464/DKNY_FA20_WOMEN_RTW_06_DPS_2.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1305465/DKNY_FA20_WOMEN_SPORT_04_DPS_2.jpg

KI-Champions: 3 Top-Werte, die Ihr Portfolio revolutionieren
Fordern Sie jetzt den brandneuen kostenfreien Sonderreport an und erfahren Sie, wie Sie von den enormen Wachstumschancen im Bereich Künstliche Intelligenz profitieren können - 100 % kostenlos.
Hier klicken
© 2020 PR Newswire
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.