Anzeige
Mehr »
Mittwoch, 02.07.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Nächster Kursturbo?: 226 % Plus seit Januar - wie weit kann diese Aktie noch steigen?
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
152 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Next-generation text analytics vendor Adoreboard adds Emotion AI to Qualtrics XM Marketplace

BELFAST, Northern Ireland, Dec. 3, 2020 /PRNewswire/ -- Leading Human Experience (HX) insight platform Adoreboard has announced an integration with Qualtrics XM Platform empowering employee and customer experience professionals with automatic Decision Ready Insights from next-generation text analytics software Emotics.

The solution enables organisations using Qualtrics XM Platform to upgrade their analytics from sentiment to advanced Emotion AI to understand the drivers of emotional intensity from employees or customers feedback automatically discovered in survey comments.

Several Adoreboard customers using Qualtrics XM Platform have benefited from the integration by significantly increasing speed to insight and action for improving employee and customer experience.

Healthscope, a leading private healthcare provider, with 43 private hospitals and pathology operations across Australia and New Zealand treating 600,000 patients, have benefited from the integration by using insights generated from Emotics to take action contributed to increasing patient satisfaction by 2.5 points.

Jeffrey Woods, National Patient Experience Manager at Healthscope said:

"Healthscope was the first private healthcare company to publicly report our patient experience data. We receive feedback from 8,000 patients monthly generating significant qualitative data with patients writing over 100 million characters in feedback.

"To meet this challenge we upgraded our insight approach from binary measures such as sentiment, keywords or numbers to understand patients as people using Emotion AI to create meaningful insights to drive improvements.

"Using Emotics integration with Qualtrics XM Platform we can now detect themes that trigger emotions such as Joy or Anger in seconds which in turn helps Healthscope prioritise what actions to take. Our insights become more prescriptive as Emotics can predict what impact building upon or resolving these emotional drivers will have on our NPS score.

We believe the best in human experience should be at the heart of healthcare and that is why we use Adoreboard."

Adoreboard is a Gartner Cool Vendor in Customer Analytics using AI.

Learn more at: https://adoreboard.com/qualtrics

© 2020 PR Newswire
Zeitenwende! 3 Uranaktien vor der Neubewertung
Ende Mai leitete US-Präsident Donald Trump mit der Unterzeichnung mehrerer Dekrete eine weitreichende Wende in der amerikanischen Energiepolitik ein. Im Fokus: der beschleunigte Ausbau der Kernenergie.

Mit einem umfassenden Maßnahmenpaket sollen Genehmigungsprozesse reformiert, kleinere Reaktoren gefördert und der Anteil von Atomstrom in den USA massiv gesteigert werden. Auslöser ist der explodierende Energiebedarf durch KI-Rechenzentren, der eine stabile, CO₂-arme Grundlastversorgung zwingend notwendig macht.

In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Unternehmen jetzt im Zentrum dieser energiepolitischen Neuausrichtung stehen, und wer vom kommenden Boom der Nuklearindustrie besonders profitieren könnte.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche Aktien besonders von der Energiewende in den USA profitieren dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.