Anzeige
Mehr »
Donnerstag, 18.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
445 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Thankful and Zendesk Team Up to Launch Sunshine Conversations Integration

LOS ANGELES, CA / ACCESSWIRE / May 10, 2021 / Thankful, the leading AI customer service provider in the U.S., announced that they have partnered with Zendesk, allowing businesses to leverage both platforms through the Sunshine Conversations integration.

The partnership between Thankful and Zendesk is underpinned by the ability of both platforms to provide personalized customer-centric service across all written channels at scale, while simultaneously reducing operational costs.

"Thankful's innovative technology can understand requests and resolve tickets over email as an AI Agent working within Zendesk, which enables companies to deliver powerful customer experiences," said Zendesk's Senior Director Technology, Partner Ecosystem, Tim Marsden. "We are excited about the addition of Thankful's Sunshine Conversations integration because it allows businesses' support teams to quickly and easily respond to messages across channels with an AI agent."

As a testament to both Thankful and Zendesk's unwavering commitment to providing a product and service that customers enjoy, the Sunshine Conversations integration presents a unified customer profile across every messaging channel and the entire history of every ongoing customer conversation, including anything handled by Thankful.

"End-customer demands for smarter, faster service keep increasing, and Thankful is responding to that challenge by partnering with helpdesks like Zendesk to help deliver happier customers and vastly improved customer satisfaction scores," said Thankful CEO, Ted Mico.

About Thankful

Thankful is the leading AI customer service software solution, advanced enough to understand, and fully resolve large volumes of customer inquiries, delivering exceptional, personalized service across all written channels. Thankful powers intelligent automation for brands who lead the world in customer experience, including Crate & Barrel, FabFitFun, MeUndies, Bombas, and Untuckit. Founded in 2018, Thankful is headquartered in Venice, California.

Media Contact:

Tim Hicks
tim@thankful.ai

Related Images

SOURCE: Thankful



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/645946/Thankful-and-Zendesk-Team-Up-to-Launch-Sunshine-Conversations-Integration

© 2021 ACCESS Newswire
Epische Goldpreisrallye
Der Goldpreis hat ein neues Rekordhoch überschritten. Die Marke von 3.500 US-Dollar ist gefallen, und selbst 4.000 US-Dollar erscheinen nur noch als Zwischenziel.

Die Rallye wird von mehreren Faktoren gleichzeitig getrieben:
  • · massive Käufe durch Noten- und Zentralbanken
  • · Kapitalflucht in sichere Häfen
  • · hohe Nachfrage nach physisch besicherten Gold-ETFs
  • · geopolitische Unsicherheit und Inflationssorgen

Die Aktienkurse vieler Goldproduzenten und Explorer sind in den vergangenen Wochen regelrecht explodiert.

Doch es gibt noch Titel, die Nachholpotenzial besitzen. In unserem kostenlosen Spezialreport erfahren Sie, welche 3 Goldaktien jetzt besonders aussichtsreich sind und warum der Aufwärtstrend noch lange nicht vorbei sein dürfte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter und profitieren Sie von der historischen Gold-Hausse.

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.