Anzeige
Mehr »
Dienstag, 02.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Blockbuster-Potenzial und Übernahmefantasie: Hier entsteht das nächste Big Pharma-Ziel!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
572 Leser
Artikel bewerten:
(2)

eGain Corporation: eGain Clients Excel in Newsweek's Best Customer Service 2021 Survey

SUNNYVALE, Calif., June 24, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- eGain (NASDAQ: EGAN (https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/egan)), the leading cloud platform for customer engagement automation, today announced that its clients were the leaders in several industry sectors in Newsweek's Best Customer Service 2021 Survey.

Conducted by the respected global research firm, Statista, the 2021 America's Best Customer Service rankings were identified from the results of an independent survey (https://www.newsweek.com/americas-best-customer-service-2021) of more than 25,000 U.S. customers who have either made purchases, used services, or gathered information about products or services in the past three years. Customers evaluated several brands: in total, 160,000 evaluations were collected. The awarded brands each received, on average, close to 100 evaluations from customers. The survey was conducted on retailers and service providers from 160 categories, providing results for customer experiences in traditional retail, online and service segments.

eGain clients were among the leaders in the ratings. Examples include:

  • #1 rank in brick-and-mortar retailers-home goods-toys
  • #1 rank in brick-and-mortar retailers-home goods-outdoor sporting goods
  • #1 rank in online retailers-clothing-apparel

"We win when our clients win," said Ashu Roy, eGain CEO. "We are proud to enable customer service excellence for blue-chip companies with our digital-first customer engagement solution."

More Information

Research methodology: https://www.newsweek.com/americas-best-customer-service-2021 (https://www.newsweek.com/americas-best-customer-service-2021)
Complete list of ratings: https://www.newsweek.com/americas-best-customer-service-2021 (https://www.newsweek.com/americas-best-customer-service-2021)
eGain Innovation in 30 Days: https://www.egain.com/innovation-in-30-days/ (https://www.egain.com/innovation-in-30-days/)

eGain, the eGain logo, and all other eGain product names and slogans are trademarks or registered trademarks of eGain Corp. in the United States and/or other countries. All other company names and products mentioned in this release may be trademarks or registered trademarks of the respective companies.

About eGain
eGain customer engagement platform automates digital-first, omnichannel experiences across all touch points. Powered by AI, machine learning, knowledge and analytics, our top-rated software optimizes customer journeys with virtual assistance, messaging hub and desktop to serve customers, reduce cost and improve compliance. To learn more, visit www.eGain.com (http://www.egain.com/).

eGain media contact

Michael Messner
Email: press@egain.com
Phone: 408 636 4514
www.eGain.com (http://www.eGain.com)


© 2021 GlobeNewswire (Europe)
Tech-Aktien mit Crash-Tendenzen
Künstliche Intelligenz, Magnificent Seven, Tech-Euphorie – seit Monaten scheint an der Börse nur eine Richtung zu existieren: nach oben. Doch hinter den Rekordkursen lauert eine gefährliche Wahrheit. Die Bewertungen vieler Tech-Schwergewichte haben historische Extremniveaus erreicht. Shiller-KGV bei 39, Buffett-Indikator auf Allzeithoch – schon in der Dotcom-Ära war der Markt kaum teurer.

Hinzu kommen euphorische Anlegerstimmung, IPO-Hypes ohne Substanz, kreditfinanzierte Wertpapierkäufe in Rekordhöhe und charttechnische Warnsignale, die Erinnerungen an 2000 und 2021 wecken. Gleichzeitig drücken geopolitische Risiken, Trumps aggressive Zollpolitik und saisonale Börsenschwäche auf die Perspektiven.

Die Gefahr: Aus der schleichenden Korrektur könnte ein rasanter Crash werden – und der könnte vor allem überbewertete KI- und Chipwerte hart treffen.

In unserem kostenlosen Spezial-Report zeigen wir Ihnen, welche Tech-Aktien am stärksten gefährdet sind und wie Sie Ihr Depot vor dem Platzen der Blase schützen könnten.

Holen Sie sich den neuesten Report!

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.