Anzeige
Mehr »
Freitag, 19.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
292 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Domino Printing Sciences PLC: Domino Printing Sciences' Customer Service Excellence Recognised in Latest B2B Experience Benchmarks Report from CustomerGauge

Domino's Net Promoter Score of 77 Sets Manufacturing Industry Benchmark

CAMBRIDGE, England, Oct. 5, 2021 /PRNewswire/ -- This Customer Service Week (4th-8th October), Domino Printing Sciences (Domino) celebrates its commitment to customer service excellence, as validated by the latest global B2B Experience Benchmarks report from CustomerGauge. With a Net Promoter Score (NPS) of 77, compared with the industry median score of 49, the report notes the importance of responding to customer feedback, stating: "Domino has a well defined and embedded 'close-the-loop' process."

Marianne Wright, Group Customer Experience Director, Domino Printing Sciences

Interestingly, despite this exceptional score, it is not central to Domino's customer service commitments. Domino's Group Customer Experience Director, Marianne Wright, explains: "Don't obsess about the score, obsess about the customer. If you focus on getting and acting on customer feedback your NPS score will naturally grow, but what's really important is that you become more customer-centric in the process."

The CustomerGauge report is the most comprehensive survey of B2B customer experience globally. Between January 2019 and July 2021, 776 companies answered questions on four separate categories: measuring feedback, acting on feedback, growing from feedback, and culture foundations.

Domino excelled in each category. The company has automated its process for undertaking transactional surveys, which are integrated directly into its CRM system. Surveys are sent out immediately after a customer interaction, resulting in an average response rate of 28%, with some regions as high as 44%. Domino is also prompt to contact all detractors to discuss feedback and resolve any issues.

"When a customer makes the effort to give us feedback, we act on it and it's the basis for our NPS continuous improvement programme and success," says Marianne. "We are delighted our efforts are recognised by our customers and we will be using this occasion to, in turn, recognise our customer service heroes this week."

Read the full press release here.

About Domino

Since 1978, Domino has established a global reputation for the development and manufacture of coding, marking, and printing technologies, as well as its worldwide aftermarket products and customer services. Domino sells to more than 120 countries through a global network of 25 subsidiary offices and more than 200 distributors.

Domino became an autonomous division within Brother Industries Ltd. on 11thJune 2015.

For further information, visit www.domino-printing.com.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1639016/Domino_Printing_Sciences_Marianne_Wright.jpg

Media contacts:

David Mieny
Neo PR Limited
+44 (0)1296 733867
david@neopr.com

Jade Taylor-Salazar
Domino Printing Sciences
+44 (0)1954 782551
jade.taylor-salazar@domino-uk.com

© 2021 PR Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.