Anzeige
Mehr »
Donnerstag, 18.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
391 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Snigel announces it has been approved to join IAB Europe's Transparency and Consent Framework

DUBLIN, Jan. 19, 2022 /PRNewswire/ -- Today, Snigel announced their approved status as the latest Vendor to join IAB Europe's Transparency and Consent Framework. Snigel now holds the status as both an IAB-approved Vendor and CMP provider.

Snigel is an award-winning advertising technology company that provides sophisticated monetization solutions including header bidding and native video to help the world's largest websites maximize their ad revenue. As a Google MCM and a Google AdX Partner, the company has access to premium ad demand. Snigel's core ad delivery technology 'AdEngine' ensures publishers are covered across all spectrums - compliance, yield, and revenue diversification.

Peter Gallagher, Managing Director of Snigel, says: "As an ad technology provider, we have a duty towards making the future of digital advertising and marketing more transparent and responsible. For years, our publishing partners have been using our CMP solution, AdConsent. Our goal is to empower users to decide on the level of ad targeting they are comfortable with while enabling our publishers to comply with privacy regulations. We take great pride in saying that it has been an IAB-approved solution since the beginning. It was only a matter of time until we joined as a fully approved vendor. We appreciate that the framework was built by and for the industry. It is a positive step for everyone in the digital value chain and helps to move us collectively towards greater accountability. We are excited to continue to evolve with the TCF and within this increasingly mature and self-aware industry."

The framework, which was launched in April 2018, is designed to help all parties in the digital advertising chain ensure that they comply with the EU's General Data Protection Regulation (GDPR) and ePrivacy Directive when processing personal data or accessing and/or storing information on a user's device, such as cookies, advertising identifiers, device identifiers, and other tracking technologies.

The Framework was developed by IAB Europe in collaboration with organisations and professionals in the digital advertising industry. It provides transparency to consumers about how, and by whom, their personal data is processed. It also enables users to express choices. Moreover, the TCF enables vendors engaged in programmatic advertising to know ahead of time whether their own and/or their partners' transparency and consent status allow them to lawfully process personal data for online advertising and related purposes.

Through the Framework, publishers can continue funding themselves through relevant online advertising, and brands can continue to reach their audiences. All the while and most importantly, consumer privacy is protected.

The added registration of Snigel to the Framework further bolsters IAB Europe's mission to raise the standard and trust in digital advertising across Europe.

Contact:

Ira Nikolaou
Head of Marketing, Snigel
ira@snigel.com

© 2022 PR Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.