Anzeige
Mehr »
Dienstag, 16.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Diese Aktie meldet Mega-Deal: Nokia & Ericsson an Bord!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
276 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Cost of living crisis prompts free online marketplace from BrightHR

MANCHESTER, England, March 22, 2022 /PRNewswire/ -- BrightHR is proud to announce the launch of a free online marketplace and perk system connecting thousands of small businesses across the UK.

Alan Price, CEO at BrightHR

This launch comes as statistics show 27% of UK employers are considering implementing similar benefit schemes in the next 12 months after food, fuel and energy prices are likely to climb even higher.

Bright Exchange allows BrightHR's 40,000 clients to advertise deals and share exclusive discounts with each other.

The innovative online tool is the first free service for employers and employees, letting users post adverts showcasing their unique services, perks, and benefits and helping SMEs give back to their staff.

With the cost-of-living crisis ongoing, BrightHR CEO Alan Price hopes this will help clients give something back to their employees, whilst saving them money.

He says: "We understand that the past two years have been incredibly hard - not just for our clients, but for their employees as well.

"With petrol and energy prices climbing ever higher and the future uncertain, we thought now is the time to help those who need it most and give something back to employees who've been through so much over the last few years and worked so hard.

"Bright Exchange creates an online community for our clients in a way that's never been done before, giving users the opportunity to advertise to over 40,000 other businesses in the UK and Ireland - an approximate audience of 400,000 individuals.

"It's a closed marketplace for our users and aims to help out these small businesses that have struggled so much during the pandemic with free marketing support and additional discounts and perks for their employees.

"We really hope it will help them promote what makes them unique, boost their sales, and retain their employees as we move into a brighter future, post-Covid."

To get started, visit exchange.brighthr.com.

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/1771371/Alan_Price.jpg

© 2022 PR Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.