Anzeige
Mehr »
Donnerstag, 18.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Ethereum-Vorreiter: Wie Republic Technologies die Infrastruktur der Zukunft aufbaut
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
551 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Reckitt Selects Amperity to Maximize the Value of First-Party Data at Scale

Global consumer products company behind Lysol, Air Wick and Enfamil deploys customer data platform to build long-term customer loyalty and drive revenue

SEATTLE, Dec. 12, 2022 /PRNewswire/ -- Amperity, the leading Enterprise Customer Data Platform (CDP) for consumer brands, today announced Reckitt, a global consumer packaged goods company (CPG), has selected Amperity to maximize the value of its omnichannel customer data to deliver relevant, personalized customer experiences.


Combining first-party data and third-party data can have an immediate and significant impact for brands looking to truly understand their customers, and deliver highly-relevant experiences throughout the customer lifecycle. Amperity's integrations with leading platforms like Amazon and Facebook allow companies like Reckitt to reach more users, while enriching advertising campaigns through Amperity's insights on cross-channel behavior, data sciences scores and content affinities.

"Historically, CPGs have had very little access to first-party data making it incredibly difficult to truly know the customer and deliver relevant omnichannel experiences," said Barry Padgett, CEO at Amperity. "Reckitt understands the need to build their own customer relationships. By embracing a first-party data strategy, Reckitt now has access to accurate customer profiles that will exponentially strengthen their reach."

To learn how other brands are partnering with Amperity visit https://amperity.com/customers

About Amperity

Amperity is the leading customer data platform (CDP) provider that helps companies put data to work to improve marketing performance, build long-term customer loyalty and drive revenue. Amperity's enterprise CDP is used by many of the world's most beloved brands, such as Alaska Airlines, Endeavour Drinks, Kendra Scott, Kroger, Lucky Brand, Planet Fitness, Seattle Sounders FC, Under Armour and Wyndham Hotels & Resorts. For more information, please visit amperity.com or follow @Amperity.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/946617/Amperity_Logo.jpg

Cision View original content:https://www.prnewswire.co.uk/news-releases/reckitt-selects-amperity-to-maximize-the-value-of-first-party-data-at-scale-301699573.html

© 2022 PR Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.