Anzeige
Mehr »
Mittwoch, 02.07.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Nach dem Genius Act: Dieses börsennotierte XRP-Unternehmen greift im Token-Finanzmarkt an!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
543 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Reckitt Selects Amperity to Maximize the Value of First-Party Data at Scale

Global consumer products company behind Lysol, Air Wick and Enfamil deploys customer data platform to build long-term customer loyalty and drive revenue

SEATTLE, Dec. 12, 2022 /PRNewswire/ -- Amperity, the leading Enterprise Customer Data Platform (CDP) for consumer brands, today announced Reckitt, a global consumer packaged goods company (CPG), has selected Amperity to maximize the value of its omnichannel customer data to deliver relevant, personalized customer experiences.


Combining first-party data and third-party data can have an immediate and significant impact for brands looking to truly understand their customers, and deliver highly-relevant experiences throughout the customer lifecycle. Amperity's integrations with leading platforms like Amazon and Facebook allow companies like Reckitt to reach more users, while enriching advertising campaigns through Amperity's insights on cross-channel behavior, data sciences scores and content affinities.

"Historically, CPGs have had very little access to first-party data making it incredibly difficult to truly know the customer and deliver relevant omnichannel experiences," said Barry Padgett, CEO at Amperity. "Reckitt understands the need to build their own customer relationships. By embracing a first-party data strategy, Reckitt now has access to accurate customer profiles that will exponentially strengthen their reach."

To learn how other brands are partnering with Amperity visit https://amperity.com/customers

About Amperity

Amperity is the leading customer data platform (CDP) provider that helps companies put data to work to improve marketing performance, build long-term customer loyalty and drive revenue. Amperity's enterprise CDP is used by many of the world's most beloved brands, such as Alaska Airlines, Endeavour Drinks, Kendra Scott, Kroger, Lucky Brand, Planet Fitness, Seattle Sounders FC, Under Armour and Wyndham Hotels & Resorts. For more information, please visit amperity.com or follow @Amperity.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/946617/Amperity_Logo.jpg

Cision View original content:https://www.prnewswire.co.uk/news-releases/reckitt-selects-amperity-to-maximize-the-value-of-first-party-data-at-scale-301699573.html

© 2022 PR Newswire
Die USA haben fertig! 5 Aktien für den China-Boom
Die Finanzwelt ist im Umbruch! Nach Jahren der Dominanz erschüttert Donald Trumps erratische Wirtschaftspolitik das Fundament des amerikanischen Kapitalismus. Handelskriege, Rekordzölle und politische Isolation haben eine Kapitalflucht historischen Ausmaßes ausgelöst.

Milliarden strömen aus den USA – und suchen neue, lukrative Ziele. Und genau hier kommt China ins Spiel. Trotz aller Spannungen wächst die chinesische Wirtschaft dynamisch weiter, Innovation und Digitalisierung treiben die Märkte an.

Im kostenlosen Spezialreport stellen wir Ihnen 5 Aktien aus China vor, die vom US-Niedergang profitieren und das Potenzial haben, den Markt regelrecht zu überflügeln. Wer jetzt klug investiert, sichert sich den Zugang zu den neuen Wachstums-Champions von morgen.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche 5 Aktien die Konkurrenz aus den USA outperformen dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.