Anzeige
Mehr »
Montag, 08.09.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Tokenisierung entfesselt: Republic führt die Ethereum-Revolution
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
553 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Yum! Brands: Earth Day 2024: How KFC is Championing Sustainability

NORTHAMPTON, MA / ACCESSWIRE / April 24, 2024 / KFC

As the proud owners of one of the most iconic pieces of packaging in the world - our bucket - there's no question on where we stand in Planet vs Plastics. For Earth Day, we're sharing 4 ways KFC is showing up for Team Planet.

Recovering and reducing plastic - From exploring plant-based plastics with KFC India and reducing single-use plastic with KFC South Africa, we're well on our way to reaching our goal for all plastic-based, consumer-facing packaging to be made from recoverable or reusable materials by 2025.

Reducing waste - KFC UK & Ireland are piloting a new front-of-house bin that educates consumers on sorting waste vs. recoverable materials and has increased the average recycling rate from 17% to 30%. We also know we can't do this work alone, which is why Yum! Brands is a supporting partner of the NextGen Consortium which aims to address single-use foodservice packaging waste by advancing design, commercialization and recovery of packaging alternatives.

Investing in circularity - We're globally rolling out Green Line Furniture, a new collection of sustainable, highly durable furnishings made from recycled materials that is also modular, which means only the parts that are worn down need to be replaced during renovations vs. discarding the whole thing.

Collaborating to build trust and impact - Throughout the year, KFC leaders, franchisees and suppliers gather to share best practices and break through barriers. We know this type of collaboration helps us turn local solutions into global ones and identify opportunities to drive both efficiency and scale of our packaging portfolio.

View additional multimedia and more ESG storytelling from Yum! Brands on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: Yum! Brands
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/yum-brands
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: Yum! Brands



View the original press release on accesswire.com

© 2024 ACCESS Newswire
Solarbranche vor dem Mega-Comeback?
Lange galten Solaraktien als Liebling der Börse, dann kam der herbe Absturz: Zinsschock, Überkapazitäten aus China und ein Preisverfall, der selbst Marktführer wie SMA Solar, Enphase Energy oder SolarEdge massiv unter Druck setzte. Viele Anleger haben der Branche längst den Rücken gekehrt.

Doch genau das könnte jetzt die Chance sein!
Die Kombination aus KI-Explosion und Energiewende bringt die Branche zurück ins Rampenlicht:
  • Rechenzentren verschlingen Megawatt – Solarstrom bietet den günstigsten Preis je Kilowattstunde
  • Moderne Module liefern Wirkungsgrade wie Atomkraftwerke
  • hina bremst Preisdumping & pusht massiv den Ausbau
Gleichzeitig locken viele Solar-Aktien mit historischen Tiefstständen und massiven Short-Quoten, ein perfekter Nährboden für Kursrebound und Squeeze-Rally.

In unserem exklusiven Gratis-Report zeigen wir dir, welche 4 Solar-Aktien besonders vom Comeback profitieren dürften und warum jetzt der perfekte Zeitpunkt für einen Einstieg sein könnte.

Laden Sie jetzt den Spezialreport kostenlos herunter, bevor die Erholung am Markt beginnt!

Dieses Angebot gilt nur für kurze Zeit – also nicht zögern, jetzt sichern!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.