Anzeige
Mehr »
Freitag, 01.08.2025 - Börsentäglich über 12.000 News
Die Welt unter Strom: Wie Kupfer zum strategisch wichtigsten Metall der Erde wurde
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
717 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Hisense Maintains Global TV Market Dominance with Top Spots in Multiple Countries

QINGDAO, China, June 20, 2024 /PRNewswire/ -- Hisense, a global home appliance and consumer electronics brand, celebrates eight consecutive years in the Kantar BrandZ Top 10 Chinese Global Brands list. This recognition underscores Hisense's global commitment to innovation and excellence.

Hisense TV remains global No.2 and 100

Hisense has dominated the Chinese TV market, maintaining the No.1 spot in TV sales for 20 consecutive years from 2004 to April 2024. Beyond domestic dominance, Hisense TVs achieved a global shipment volume share of 13.6% in the first quarter of 2024, securing the No.2 ranking worldwide from 2022 to Q1 2024. The company also leads globally in 100-inch TV shipment volume, laser TV shipment volume, and the number of TriChroma Laser TV patents.

Hisense's TVs have demonstrated exceptional performance across various international markets. From January to April 2024, Hisense's TV held the top market share in Australia and South Africa and the second position in Canada and Mexico.

Driving by the ambition of 'Never Settle for No.2 Globally', Hisense's relentless pursuit of quality, innovation, and customer satisfaction continues to set it apart, solidifying its leading position in the global market.

About Hisense

Hisense is a leading global home appliance and consumer electronics brand and official partner of the UEFA EURO 2024. According to Omdia, Hisense ranked No. 2 globally for TV shipments and No. 1 in 100" TVs in both 2023 and Q1 2024. The company has expanded quickly to operate in more than 160 countries and specializes in multi-media goods, home appliances, and intelligent IT information.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/2443851/Hisense_TV_remains_global_No_2_100_TV_global_No.jpg

Cision View original content:https://www.prnewswire.co.uk/news-releases/hisense-maintains-global-tv-market-dominance-with-top-spots-in-multiple-countries-302178078.html

© 2024 PR Newswire
Hensoldt, Renk & Rheinmetall teuer
Rheinmetall, Renk und Hensoldt haben den Rüstungsboom der letzten Jahre dominiert, doch inzwischen sind diese Titel fundamental heillos überbewertet. KGVs jenseits der 60, KUVs über 4, und das in einem politisch fragilen Umfeld mit wackelnder Haushaltsdisziplin. Für späteinsteigende Anleger kann das teuer werden.

Doch es gibt Alternativen, die bislang unter dem Radar fliegen; solide bewertet, operativ stark und mit Nachholpotenzial.

In unserem kostenlosen Report zeigen wir dir, welche 3 Rüstungsunternehmen noch Potenzial haben und wie du von der zweiten Welle der Zeitenwende profitieren kannst, ohne sich an überhitzten Highflyer zu verbrennen.

Holen Sie sich den neuesten Report! Verpassen Sie nicht, welche Aktien besonders vom weltweiten Aufrüsten profitieren dürften, und laden Sie sich das Gratis-PDF jetzt kostenlos herunter.

Dieses exklusive Angebot gilt aber nur für kurze Zeit! Daher jetzt downloaden!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.